Torsdag

Jag är som sagt ledig idag och jag har bara varit hemma och gjort exakt ingenting, hur skönt som helst verkligen. Imorgon är det fredag och sen är det helg igen.
Igår skrittade jag Kiwi i ridhuset och hon var sjuuukt stel. Jag gjorde lite slutor i skritt och det mjukade upp henne faktiskt. Jag ska försöka göra samma sak idag också och få henne lösgjord som bara den hahah. Jag ska idag försöka öva mycket halter och i halten ställa igenom åt bägge håll. Kan erkänna att det är hur svårt som helst på Kiwi. I varje halt på tävling drar hon upp huvudet och för att få henne att stå på tygeln måste man ställa igenom åt bägge håll och det är i princip omöjligt då hon biter tag i bettet sjukt hårt, det kan ta upp till 10 minuter att få henne att stå på tygeln, den tiden finns inte riktigt inne på banan ;)
Men hur som helst ska jag om nån timme upp och fixa allt åt henne och sen skritta i ridhuset och börja där jag slutade igår, skrittslutor och halter ;)
Ikväll ska jag plugga sönder inför franska nationella imorgon så ni kan förvänta er lite dålig uppdatering från min sida...
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback