Söndag

Är rätt bra trött nu efter att ha jobbat 2 dagar i rad men det gått så sjuuukt bra denna helg. Vädret har varit sjukt bra så hästarna har gått nakna och de var hur galda som helst, både idag och igår blev vi klara tidigare.
Nu ikväll ska jag nog bara sitta framför datorn eller nånting sånt. Jag ska upp rätt tidigt imorgon också så jag går nog och lägger mig ganska tidigt också.
Nu på eftermiddagen efter jobbet så har jag bara kollat på ett par avsnitt av awkward och nu tänkte jag ta tag i bloggen lite. Jag har en del inlägg i utkast och några ska jag skriva helt från början. Snart börjar skolan igen och då finns ingen tid att skriva några inställda alls så det är bara att börja nu på en gång!
Innan middagen ska jag också upp till stallet och borsta av Kiwi då hon gick naken idag i hagen och jag antar att hon är ening dammig haha. När hon är ren och fin ska hon få på sig sitt innetäcke igen så att hon inte fryser under natten då det är rätt kallt.
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback