Snart lov!

Äntligen fredag idag och efter det blir det äntligen påsklov!
Jag har idag 3 lektioner varav 1 är ett nationellt prov men det klarar vi oss nog igenom. Slutar runt 2 och sen är det raka vägen hem och slänga böckerna i väggen för att då är det äntligen lov! 
Kiwi ska gå ut och gå och på kvällen rider jag på veda igen. 
Är riktigt taggad på lov nu och jag ska verkligen sova ut de första dagarna innan jag ska jobba massor de sista dagarna. Jag och Carro ska jobba tillsammans 19-20 april och då sover hon också över hos mig, ni kan förvänta er en hel del nya inlägg som kommer upp då! Förhoppningsvis blir det även lite ridning under lovet!
//Hedda



Kommentarer
Klara

Kan du skriva ett inlägg om vad du tycker om NH?

Svar: Absolut! :)
ponnyboken.blogg.se

2014-04-11 @ 09:36:56
Lina

Skulle ni inte kunna ha en frågestund tillsammans? Filmad eller skriven. :)

Svar: Jo absolut!
-ponnyboken
ponnyboken.blogg.se

2014-04-11 @ 15:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback