Sista veckan

Idag börjar skolan för mig igen och det känns väll lite sådär men snart är det sommarlov så det är bara att vänta på det istället. Jag ska idag till stallet efter skolan och gå ut med Kiwi. Det här är sista veckan med vila för hennes del, veterinären kommer tillbaka nästa måndag och jag hoppas verkligen verkligen att hon är fräsch nu. Men denna vecka kommer bestå av promenader och kanske någon uppsutten ritt också.
På torsdag har vi studiedag så då är jag ledig och sen på fredag rider jag på veda under kvällen. Jag jobbar ingenting under helgen så där är jag ledig förutom att jag är med och håller i skötarkurserna men det brukar gå ganska fort ändå!
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback