Sämst

Usel uppdatering idag, jag vet... Ikväll har jag iaf ridit dressyrlektion på Cyklamen, gick bra! skriver inlägg om det imorgon med massa bilder + ev. filmer också ;)

Imorgon har jag skola fram till lunch, sen hem och vid 2 ska jag vara på Veda och rida igen i hoppspecial 14:30. Gruppen är egentligen 20:30 men de ska rida tidigare imorgon. Efter Veda åker jag nog hem igen, är hemma fram till kvällen någon gång och åker sen tillbaka till Veda. Ska kolla när hanna rider lektion och sen ska vi fixa Jane inför torsdag. Sover sen hos Hanna! På torsdag är det ju Majdressyren på Veda, lokal regional ponnydressyr! Ska grooma åt Hanna, vara funktionär och under någon  av LA klasserna kanske jag och Hedda åker förbi Kiwi och Queen, hedda ska rida och venne ifall jag också ska, haha tror inte det.

Men det kommer lite andra inlägg om hur resten av veckan ser ut! ;)
/Carro
En liten sneakpeak eller vad man kan kalla det ifrån dagens lektion! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback