Ridningen idag

Idag hade vi lite markarbete för Jossan och jag red Cyklamen! :)
På lektionen gjorde vi mest jobb över bommar på volter i galopp och sen lite trav och över andra bommar, avslutade med att bara hoppa ett litet hinder på typ 60 cm. Vi red inget samlat eller dressyrigt idag kan man säga så kunde väl aldrig riktigt jobba igenom utan det blev lite slappt idag. Igår gick han ju jättebra men då red vi mer samlade övningar och mer dressyrfokus.

Har inte så jättemycket att säga men det gick bara helt okej. Blev lite slappt tycker jag och fick inte samma känsla som igår.

Imorgon ska jag rida igen i en hoppspecial på kvällen, så får se om jag får honom igen då eller om de blir någon annan, men vill gärna hoppa Cyklamen iaf ;)
//Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback