Rida nu

Jag har nyss slutat skolan för dagen och sitter och väntar på tåget. När jag kommer hem ska jag äta nånting och sen åka direkt till stallet och rida 2 hästar.
Kiwi ska skrittas på utebanan i ca 20 minuter som vanligt. Ska försöka få henne låg och få henne att lyssna på mig och inte streta emot som hon gjorde igår.
Queen ska jag rida ut på i ca 45 minuter och jag ska försöka att trava och galoppera lite på raka spår där och jobba henne lite utan att hon blir alldeles för pigg när vi är ute och så. Jag ska försöka jobba lite dressyr även fast vi är i skogen.
Jag uppdaterar mera när jag kommer hem ikväll efter hästarna!
Ni får en bild på mig oh Queen från förra veckans uteritt!
//Hedda



Kommentarer
Ida

Himla härligt! Mitt pass gjordes i ridhuset, bastuuu!

2014-04-22 @ 16:32:23 | http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback