Ponnyallsvenskan

Imorgon är det allsvenskan div 3 ponny på vällingby omgång 1. Jag kan tyvärr inte vara med då jag inte har någon ponny men förhoppningsvis är jag med i omgång 2 och 3.
Men imorgon är jag med Clara hela dagen i stallet och fixar ponnyn innan vi åker mot Vällingby där Dosse ska gå lagklassen tillsammans med de andra (Moa och Oreo + Julia och Vimsa) Jag är med och ska försöka ta lite bilder och bara heja på laget. Ni kommer säkert få lite liveupdate med filmer + bilder.
Det är verkligen supertråkigt att jag inte kan vara med i denna omgång då jag verkligen älskar vällingby. Anläggningen är superfin, trevliga funktionärer och superfina priser. Jag och Kiwi gjorde våran lokala debut där med superfina resultat och kom hem med 3 rosetter - vinst i förklassen, 4a individuellt i lagklassen och laget kom 2a. Alla i laget presterade dessutom den omgången. Förhoppningsvis får de ännu bättre resultat i år!
Men har vi tur så kan jag vara med i omgång 2 + eventuella finalen! Lagtävlingar är verkligen superkul när allt flyter på! Håll alla tummar och tår för bästa ponnylaget i stockholm imorgon, följ dem alla på equipe hela dagen i både förklassen och lagklassen, GO VALLENTUNA!
/Hedda
Clara och Dosse (i mitten) på prisutdelning i PAS div 3 omgång 2 förra året, denna omgång gick på Vallatorp och hölls utav Waxholms fältrittklubb.
 Jag och Kiwi + Moa och Oreo efter prisutdelningen i PAS div 3 omgång 1 på vällingby förra året. Jag och Kiwi vann på 72% och Moa knep tredje placeringen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback