Onsdag

Förlåt för väldigt dålig uppdatering från min sida just nu. Finns inte speciellt mycket att skriva om för tillfället...
Idag har jag bara 2 lektioner och bägge är prov. Börjar 8.15 med nationella matte muntligt och sen har jag 30 minuters rast innan nationella engelska muntligt. Jag slutar alltså vid 10 idag, såå skönt! 
Då jag har en del tid över efter skolan ska jag nog ta och försöka skriva ett par inlägg, har lite idéer men man vet aldrig hur bra det blir hahah. Tror jag har några i nåt utkast någon stans också. 
Ikväll ska jag också till Kiwi och gå med henne, ska försöka gå med inspänningar så att hon får jobba lite under dessa veckor också.
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback