Morgondagen

Imorgon är det dags att jobba igen, 7-16 med Moa. Jag älskar lördagar då det är lätt den lättaste dagen att jobba på. 
Men jag kommer sluta 30 minuter tidigare då jag ska träna på eftermiddagen också, Adam hjälper istället till att sopa lite. 
Jag kommer inte berätta än vilken häst jag ska rida då det är flera av er som vet vem den hästen är. 
Den här träningen är då en lagträning och jag ska eventuellt rida denna häst i laget men det är absolut inget klart än och därför kommer jag inte berätta vilken häst det är.
Men imorgon blir det i alla fall jobb och dressyrträning, mamma tar Kiwi på förmiddagen tror jag! 
//Hedda
Bilden har inget med inlägget att göra 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback