Min söndag

Imorse åkte jag upp till veda och höll i en av kurserna på skötarmötet. Allt gick superbra och alla barnen var superduktiga och alla ponnyer har nu minst 1 skötare! 
Efter veda åkte jag hem i nån timme innan jag åkte till stallet och red Kiwi. Hon var mjuk och fin men försökte slippa undan halterna genom att backa och hoppa runt lite. Hon var verkligen på hugget idag och nästan lite het vilket är sjukt ovanligt när det gäller Kiwi.
Sen kollade jag på när Malin Isaksson red Queen och efter det var jag med Clara ett tag i stallet. 
Imorgon kommer veterinären tillbaka till Kiwi så nu får ni alla hålla alla tummar och tår för att hon blir 100% friskförklarad! Vi ska även passa 2 hästar i stallet som ska vaccineras samtidigt som veterinären är där för Kiwi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback