Godnatt

Ikväll har jag varit ovanligt flitig och skrivit klart en hel uppsats som jag började på nu (ahah) inom teknik, och påbörjat en uppsats inom fysik SOM vi fick IDAG! Hahah alltså hur många gånger har jag någonsin börjat med en stor uppgift samma dag som vi fått den? Eh typ aldrig..

Imorgon i skolan har jag nationella prov i praktiska kemi. Herregud alltså jag kommer elda upp hela skolan. Men man ska göra någon lapp själv och det kommer ju gå åt skogen men vi kör på! Sen lite andra lektioner och slutar vid kvart i 2. Då hem, plugga lite och sen åka till Veda och rida hoppspecial på kvällen. Vi rider för Evelina och hon ska rida med oss också tror jag så det blir nog en skitkul träning, vi har ju rätt mycket fokus på sitsen just nu vilket är skitbra, på typ 2 lektioner har alla redan börjat få ännu bättre hoppsits. Askul verkligen, älskar hoppspecialenhaha.
 
Men ska sova nu, vi hörs mer imorgon, nattii.
//Carro
Förra hoppspecialen på Toy :)
 
Jag har btw en skitrolig video på gång som jag håller på att klippa! Tar aslång tid och är inte klar än men när den är klar lägger jag upp den här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback