Denna vecka

Måndag: Kiwi ska kollas av veterinären för att se om behandlingen har hjälpt, är hon frisk ska vi sätta igång henne och jag tror hon är det då hon är ren när hon travar i hagen osv, behöver hon en behandling till i förebyggande syfte har vi bestämt att ta det i sommar istället.
Tisdag: Förhoppningsvis rider jag ut på Queen och om Kiwi ska sättas igång rider vi i ridhuset eller på banan.
Onsdag: För Kiwi blir det nog samma som tisdag
Torsdag: Jag är funktionär på ponnytävlingarna på veda hela dagen. Jag ska inte starta själv då Kiwi inte är igång tills dess men jag ska hjälpa till och heja på mina kompisar som startar. Rider nog Kiwi på eftermiddagen/kvällen.
Fredag: Lediga från skolan då det är klämdag så jag är nog hemma hela dagen och tar stallet på eftermiddagen och rider Kiwi då.
Lördag: Jobbar på veda hela dagen. Tar hand om Kiwi på kvällen.
Söndag: Tävling, vet ännu inte vilken tävling det blir men antingen hoppning RSC på veda eller Norrtälje div 3!
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback