B-ponnytiden hoppning

Här är en film från en av mina B-ponnyritter. Texas Lady, även kallad Skrållan i en LD (60cm) i ponnycupen på Haninge i februari 2011. Hon var en B-ponny korsning mellan russ och shettis - perfect match!
Då hon var så liten så kunde jag gena av alla svängar och det gjorde att vi fick snabbaste tiden, helt sjukt egentligen då hon var brutaaalt långsamt som ni kan se på filmen + att de andra hästarna som var med var galet pigga haha. Men jag och Skrållan lyckades i alla fall bli nollor vilket också är rätt sjukt då det ser ut som om hon ska riva i varendra språng, men men, vi var bäst i alla fall!
Saknar verkligen att jag inte tog mer vara på de få åren jag hade på B-ponny, det är försent nu och jag önskar jag hade gjort lite fler B-ponny starter och faktiskt tyckt det var kul. Där och då ville jag bara rida de största och snabbaste hästarna, nu ångrar jag det en aning haha
//Hedda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback