Vill ha vill ha vill ha vill ha

Fr. vänster: 
1: Sjukt skön tröja som sitter jättebra. Fanns inte i rätt storlek i butik så ska beställa via nätet.
2: Enkel pikétröja från CRW men jag gillar färgen hahah, tror jag ska beställa den med
3: VÄRLDENS ABSOLUT SKÖNASTE TRÖJA. Prövade den i butik och den MÅSTE jag köpa!! 
 
Sen denna modellen på ridbyxor, alltså jag ÄLSKAR den. Har ett par svarta och de sitter så JÄKLA bra. Jääättesköna är dem, mjuka och stretchbara(stavning???). Vill ha alla färger som finns av dem!! Marinblå, brun, röd och vit. Vita finns dock inte med på deras hemsida i bild? Men vill ha iaf!!! Lite dyra dock, runt 700 kostar dem men kan iaf önska sig något par...
 
Allt från hooks.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback