Vad jag köpte på Hööks

Idag var jag som sagt på Hööks och handlade lite grejjer. Tänkte visa vad jag handlat, inte så mycket men lite grejjer iaf ;)

Ridstövlar, Arezzo Horsehead, Svart, 1359:-(rabatt på 15%)
tyvärr är jag alltid tvungen att ta typ 2 storlekar större då mina fötter inte får plats i min rätta storlek pga en knöl jag har på sidan som sticker ut skitlångt.. Behöver då större storlek på skor så att "knölen också ska få plats". Hahah därför stora stövlar men de ser faktiskt lite större ut på bild än vad de egentligen är...
 
Plastrong CRW, 149:-, plus Guldnål, 49:-
haha la den skitdåligt men orkade inte göra assnyggt...
 
Ridhandskar, CRW, Svart, 119:-
har redan ett par av dessa som är trasiga. Inte snyggaste men sjukt sköna att rida i och jättebra fäste.
 
Silikonsnoddar, svart och vit, 15:-/st
Haha fick btw med en lila snodd i vita påsen? hhhaha
 
Det var allt, kollade på lite tröjor också men fanns inte rätt storlek så beställer nog via internet :)



Kommentarer
AAnnnnnnnooonnnnyyyyym

Är ridhandskarna bra? Jag letar efter ett par nu också, som ska hålla länge, som inte slits. Tacksam för svar.

Svar: hej ANONYM De har bra grepp och så men slits ganska lätt. Mina förra höll i ett halvår sen gick det hål i flera fingrar.
ponnyboken.blogg.se

2013-09-01 @ 19:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback