Sensommardressyren

ASSÅ JÄVLA SKIT jag skrev nyss ett aslång inlägg och sen försvann allt!!!!!!!

Idag var jag iaf på Veda 8:15. Var funktionär på dressyrtävlingen och fotograferade till hemsidan under förmiddagen.
Efter lunch gick jag, hedda och jojjo upp till stallet och hade knoppkurs. Kom ca 20 barn så vi delade upp alla barn i 2 grupper och jag tog ena gruppen och hedda den andra. Sen hade vi kurs med varsin häst och visade hur man knoppar och sen fick alla knoppa varsin häst. Vi gick runt och visade alla hur de skulle göra osv. Många var det typ 2:a gången de knoppade och efter kursen knoppade dem SJUKT fint! Askul och fick massa kommentarer från dem att de tyckte kursen var jättebra så det va skitroligt!
När alla hade åkt hem kraftade jag hela ponnystallet snabbt och åkte sen hem.

Här är lite bilder från dagen!




Kommentarer
Cathie

Vilka härliga bilder!! :)

2013-09-10 @ 08:51:01 | http://equestfoto.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback