Onsdag

Idag hade jag sovmorgon så började skolan 9:20. Har haft ganska chill lektioner, sista lektionen musik där vi hade prov på att spela en låt i grupp. Ahaha jag sjöng och satte ett A ;) Hahh förstår inte hur men aja..

Efter skolan har jag inte gjort så mycket men orkade inte riktigt blogga. Har ikväll fixat lite med mig själv om man säger så.. Tvättat, borstat och plattat håret med någon random spray så håret ska hålla sig i bra skick. Det gick ju inte ens att kamma igenom håret innan...

Imorgon ska jag göra nada, typ plugga kanske. Sen fredag hem till pappa och lördag ingenting typ.. Söndag ska jag va funkis på en dressyrtävling på Veda och sen ha knoppkurs ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback