Måndag

Idag var det ganska segt i skolan, orientering på gympan fast asbra film på språket hahah älskar den. Iaf, ikväll har jag fixat lite i mitt rum, typ städat och sen bloggat lite inlägg som kommer upp under veckan.
 
Imorgon slutar jag 14:10 och sen vid 17 tar jag moppen ut till Veda. 17:30 är det stallvärdinne och ponnycupmöte och sen 19:30 är det ridning. Vi ska hoppa och jag tror jag har Nougat. Har inte hoppat honom på skitlänge och senast jag gjorde det var han suuuuperseg så det känns faktiskt lite så till imorgon.. haha får se om han har något krut i sig? xd Hahaha lol, nej men vi hörs mer imorgon! 
Natti!
Alltså CUUUUUUTE



Kommentarer
Anonym

Vilka hästar är det på bilden??

Svar: Cyklamen & Humla
ponnyboken.blogg.se

2013-09-03 @ 08:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback