Kiwi v. 44

Måndag till fredag v.44 är Hedda i Qatar och under den tiden ska jag passa Kiwi (för de som inte vet är det hennes ponny). Ska sköta och rida henne under dem dagarna så under den veckan kommer jag ju alltid ha något att blogga om? hahahaha. Men det är om 1-2 veckor tror jag så då är det nog lite kallare. Men ska ändå bli kul :) Samma helg när hedda kommer hem är det KM så antingen håller jag ju igång henne inför den tävlingen om hedda ska va med på kiwi eller så bara håller jag igång henne för att hon ska hållas igång, hahaha.
 
Aja men ni kommer iaf få mer hästigt att läsa om om man säger så. Tycker ni ska kolla in heddas grymma blogg, www.heddzor.blogg.se där hon skriver skitmycket om Kiwi och massa annat kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback