Torsdag

Wendela kom och hämtade mig vid 11 och sen åkte vi till Kiwi & Rendes. Red barbacka i ridhuset och skrittade sen en sväng ute och det gick mindre bra :) Skriver mer sen...
När jag kom hem var jag hemma i kanske 1 timma, sen kom Jennie och sen åkte vi till Veda och hade Usekmöte. Skrev vidare på julshowsmanuset och kom rätt långt! Åkte hem sen och har gjort lite grejjer inför KM hemma ;)
 
Imorgon ska jag och Thuren åka till Täbban en sväng, handla lite grejjer till KM och julshow och säkert lite annat. Sen hem, åka till Hedda som kommer hem! Sen åker vi till Kiwi och rider henne tillsammans, fixar allt i stallet osv. Efter Kiwi åker jag till Veda en stund och pysslar med hästen så att hon ser bra ut till KM på lördag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback