Torsdag

Idag gick jag i skolan till kl 3, sen hem och efter en stund tog jag moppen till Veda. Hade Usekmöte där vi skrev vidare på manuset och planerade lite spökkväll. Gick bra trots att vi bara var typ 5 och sen 4 stycken. Runt 7 åkte jag hem och sen dess har jag bara ätit, duschat och håller på lite med bloggen nu. 
Har inga läxor eller prov så det är jätteskönt att inte behöva plugga en kväll lixom! 
Imorgon är det skola fram till halv 2. Sen är det HÖSTLOV!!!!!!!! Åker hem och sen åker jag till Kiwi. Skrittar ut en stund och kanske travar lite. Fixar henne och allt i stallet osv och sen åker jag till Veda. Hoppspecial på kvällen, har antingen Robban eller så har jag bytt igen haha.
 
Ska skriva massa inlägg nu så vi hörs mer imorn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback