Tisdag

Var hemma från kiwi vid 1 ungefär, jätteskönt att bli klar med stallet tidigt! Sen dess har jag typ bara legat hemma i soffan och ätit, sovit och chillat. Kollat lite serier på SVt play, haha lol.
Efter middagen åker jag till Veda och rider. Hoppas vi rider dressyr då jag bara har dressyrstövlarna nu när de andra stövlarna är hos Kiwi. 
Sen hem och sova typ..
 
Imorgon kanske jag åker till Hööks och handlar 2 grejjer till KM på lördag! Isåfall gör vi det efter jag varit hos Kiwi. Kiwi imorgon då. Rider dressyr, antagligen ridhuset igen eftersom det är storm ute och skitkallt. Rider lite hårdare dressyr. Ska få igenom hela henne nu!! Rider fasen tills det släpper, får ta hela dagen om det måste men hon ska släppa nu! 
Långa ben barbacka på en ponny.. Hahaha
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback