Tävlingarna i helgen

I helgen är det ponnycup i dressyr, 2 matcher. En hemma på förmiddagen och en borta på eftermiddagen.
 
Hemmamatch mot Lidingö:
Jag ska inte rida hemmamatchen, laget består av Hanna, Jennie, Lisa och Ylva. Ska knoppa lite hästar (mitt jobb hahaha), sen filma och hejja och kanske speaker, börjar ju bli bra på det ;) Sen hänger vi på Veda hela dagen ocj chillar, har möte med usek och laddar upp på nytt.
 
Bortamatch mot Djurgården:
17:15 sitter Djurgården upp så vi är där en stund innan. Jag rider denna matchen och laget består av mig, Hanna, Lisa och Jennie. Hoppas att Fresco som jag red i vintras är med igen, isåfall paxar jag den! Såååå fin ponny!!
Här är lite bilder från när jag tävlade honom på Djurgården i vintras på min födelsedag faktiskt, fick 67% nånting.






Nu kör viiiiii!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback