Måndag

Slutade skolan vid 3 och gick då hem. Gjorde klart en grej i slöjden idag till KM, hm vad kan det vara? ;) Nu ikväll håller jag på att göra gångar i mitt "rum" så att jag ska kunna komma upp ur sängen. Hahah nä men rummet ser kaos ut just nu och det är så JÄKLA trångt i rummet jag sover i just nu när mitt rum är helt upprivet. Shit längtar verkligen tills det är klart i mitt rum så jag kan flytta in där igen. På köpet eller vad man kan säga så lägger dem nytt golv, målar om, nya golv och dörr lister och massa sånt där! Blir skitsnyggt!!
 
Ska iaf plugga lite också, även fast jag vet att jag inte komma göra det.. ahaha men försöka går ju. 
Imorgon är det skola till 15:15 och då hem fort som fan, byta om och ta bussen till Veda. Är stallvärdinna och sen ridning på kvällen. Har nog Nougat men är ärligt talat inte jättetaggad. Känns bara som allt jag lärde mig på Nougat är helt borta och jag vettefan hur jag ska rida för att det ska funka igen. Orkar inte riktigt rida när han blir så stark i hela kroppen och då blir det bara jättetungt och jobbigt att rida honom.
 
Aja, får se. Men vi hörs mer imorgon
Den här var länge sen!! Sista gången jag red älgen, haha <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback