KM Dressyr

Igår anmälde jag mig till Klubbmästerskapet i Dressyr. Det är den 2:a november och hoppningen 3:e november. Har 3 olika hästar jag vill ha men hoppas jag får mitt första val ;) Men på Km ska man ju alltid klä ut sig och hästen, ha matchande musik och muta om man vill. hahaha jag har faktiskt redan min utklädnad nästan klar. Har bara lite småsaker kvar men ni får inte veta än ;) Blir en överraskning till 2:a november!
Har fixat musik och allt så är nog ganska redo. Ska bli skitkul verkligen! Räkna med film och massa foton från tävlingen!! Vet flera som ska fota och självklart fixar jag någon som kan filma mig.
Jag ska rida LB:1 och senast jag red det var den 7:e juni i Ponnycupen så det var ett tag sen men jag kan ändå programmet. Ska bara läsa igenom det så man vet exakt om det är mellanskritt eller vid vilken bokstav man ska korta tyglarna eller vad som helst.
Kanske ska anmäla mig till hoppningen också beroende på om ridskoleryttarna är med i år men tror vi ska få va det! Ska iaf bli skitkul!! Är astaggad!!
hahah lite random tävlingsbilder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback