Hoppspecialen

Igår på hoppspecialen red jag Robban igen. Vi hoppade en ganska svår bana och hoppade fram på olika linjer.
Jag orkar inte göra värsta långa inlägget nu men vi hoppade en svår bana med svåra linjer som var Skitsvåra verkligen att sätta. 
Robban var skitfin i dressyren när vi red fram! Kändes faktiskt riktigt bra! Sen hoppade vi fram några gånger på olika linjer och hoppade sen lite olika banor på runt 70 cm men det var ändå svårt med att linjer och kunna hitta avstånden.  Ett hinder kom precis inpå kortsidan så man hann aldrig mäta avstånden fram så den var skitsvår, sen massa andra svåra linjer. 
Han var ganska svårhoppad den här gången. Han var ganska lång och jobbig att korta/länga på. Var lite svårt med avstånden.

Men det gick ändå helt ok tycker jag! Dressyren gick bäst men han kämpade på i hoppningen, tog i verkligen när det blev lite knasigt på något avstånd.
Han skötte sig jättebra den här gången när jag gjorde iordning honom by the way, jätteskönt med en lugn häst haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback