Godnatt

Idag har jag jobbat i stallet från 7-16. Gick helt okej men är så jäääkla trött nu. Det jobbiga nu är att jag inte ska vila något lixom, hahah upp halv 7 imorgon och dra till Veda för att va funktionär på Oktoberdressyren och sen ha usekmöte. Kommer vara rätt dåligt trött imorgon så ska faktiskt gå och lägga mig nu, är skittrött redan nu så om jag ska överleva dagen imorgon måste jag typ sova nu... 
 
Kan lite random säga att världens bästa mobilladdare har gått sönder. Hur? imorse när alarmet ringde skulle jag ta mobilen men jag tog emot mig på ingenting, bara luft så jag ramlade ner för sängen (HAHAA) och råkade rycka ur laddaren ur mobilen så LADDAREN gick av?!?!? Ser askonstigt ut men den är nog borta för alltid.. Jävla skit, JAG HAR INGEN LADDARE NU, najs med 4%..
 
Aja, vi hörs imorn. Natti
Hahhaah vackra bilder jag hittar på datan.. Första tävlingen på Fanta, för typ 2-3 år sen ahahahhah.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback