En av de bästa veckorna på sommarlovet

Var helt klart ridlägerveckan! Det var jag, hedda och hanna tillsammans med 3 andra tjejer i våran grupp. Dag 4 måste jag säga var roligast! Vi skulle träna program och då delade vi upp oss i två grupper så de 3 andra tjejer red först på morgonen och sen red jag, hedda och hanna lite senare. Vi 3 fick skritta ut en sväng och sen red vi till ridhuset där vi tränade våra program. Var sjukt kul och asnajs att det bara var vi 3 där då. Blev nästan som en privatlektion.
 
Hahah, när vi var ute och skrittade var det SJUKT mycket myggor och flugor. Vi höll på att bli uppätna typ.. Då går Trocaderos ena framlinda upp! Trocadero trampade på den så den gick av på mitten... Jag red i mitten och hedda sist och jag kommer ihåg att jag typ ropade åt henne att den hade gått upp så hedda hoppade snabbt av och jag gjorde också det. Jag höll i våra hästar då medans Hedda tog av framlindorna. Sen fick hon hoppa upp igen och hålla i allting medans hon red, hahaha. Och där stod vi i skogen och blev galna av allt mygg. Sen hoppade vi upp igen och skrittade till ridhuset. 
 
Ridpasset gick skitbra för alla 3 typ! Sen efter skrittade vi upp till stallet och satte telefonen på filmning och sen ställde vi oss på gräset (ingen kunde fota oss). Hahah sen tog vi screenshots ur filmen som blev rätt roliga.. Hahah vi garvade ihjäl oss och sen hoppade vi av. Vi schamponerade hästarna så de skulle vara rena till programridningen nästa dag.
 
Den dagen var iaf sjukt kul, saknar verkligen de lägret. Jag, Hedda och Hanna hade askul tillsammans under den veckan!
hahaha såhär gjorde troca, tvärvände typ xd hanna är stadig också AHAHHA
skritta uuuut
AHAH lol det är en drivbild...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback