Bloggar jag läser

www.ponnysanning.se
-Kul blogg med massa nyheter inom ridsporten
 
www.heddzor.blogg.se
-Heddas blogg, tycker den är skitbra haha. LÄS
 
www.nellieberntsson.se
-Kul att läsa om hennes ponnys, tävlingar och sånt
 
www.tyrashastar.se
-Samma här, kul att läsa om hennes hästar, tävlingar och typ allt på hennes blogg är bra och läsvärt 
 
www.ponnyryttarna.horseworld.se
-Ida & Jennys blogg, känner båda, de skriver massa hästigt på Veda och Ida om sin egna ponny
 
www.cagetown.blogspot.com
-Lisas blogg, skriver massa om hennes vardag och modelljobben
 
Sen finns det några andra bloggar jag läser lite då och då men de här 6 bloggarna läser jag dagligen! :)
hahah herregud måste bjuda på denna 1-2 år gamla bild, hahah jag ser lite knas ut och brownie ligger typ och sover... ahahhaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback