Update

Hej!
Min dag var väl typ såhär:
Vid lunch var vi på Veda och träna på program och så. Jag red först Plopp och egentligen gick det helt okej för att vara han men han var skitstark i övergångarna och lyssnade inte på förhållningarna. Red Käck några minuter men man kan väl säga att jag gav upp. Hahahha, Evelina red honom lite men han va sjukt stel så honom skiter vi nog i till på söndag.

Efter vi ridit åkte jag med Hedda till Torsholma och vi red Bonzai och Kiwi ute på ridbanan. Bonzie var rätt stark och jag va skittrött så Helena(heddas mamma) red honom en stund och sen red jag lite till och då gick det bra.

Sen åkte vi tillbaka till Veda och på kvällen red jag hoppspecial som jag berättar mer om i annat inlägg! :)
/Carro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback