Ridningen igår

Igår red vi dressyr i ridhuset för Magnus och jag hade Nougat igen!! Var några veckor sen jag red han så det va skitkul att rida han igen!
De var så sjukt varmt igår så jag och lisa satt ute i solen och fixade lite med träns och så. Gjorde pållarna fina och sen red vi.

Vi gjorde massa olika övningar med skänkelvikning, öppnor, framdelsvändningar, volter mm.
Nougat va faktiskt jättefin! I början var han lite loj och seg men sen när han fick mer energi blev han jättefin. Han flyttade undan ganska bra men gick iaf bra i formen mot slutet. Galoppen gick också bra. Han var bara lite seg men sålänge jag höll igång honom var han fin.

Är iaf nöjd och pållen va bäst! Tror vi ska hoppa nästa gång och är skittaggad på det för han är ju så jäkla kul att hoppa!
/Carro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback