Ridningen i tisdags!

Hej!
Idag är ju ledig så idag var första gången på typ en månad jag kunde sova ut lite... Har inte speciella planer för idag förutom att vid 16 ska jag tillsammans med mamma & pappa på möte inför Tokyo.
 
I tisdags red vi då dressyr och jag hade Tip Top! 
I början gick det lite segt och det tog en liten stund innan jag "hittade knapparna". Vi red öppnor och slutor som gick jätte bra! Mot slutet blev han hur fin som helst och jag lyckades sitta ner större del av lektionen, och han är inte den lättaste att sitta på, haha.. Galoppen gick också bra, han blev lite lång ibland men annars gick det bra. Det här var bara andra gången jag red honom så jag är nöjd!
 
Mamma filmade mig så det kanske kommer upp idag och jag hinner fixa när vi ses sen så länge får ni en bild!



Kommentarer
Anonym

TOKYO????????

2013-05-23 @ 12:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback