Ridningen

I tisdags red vi dressyr för Magnus. Först hade jag Tip Top, men det blev ändrat så fick Robban. 20-25 min innan vi skulle rida fick jag byta IGEN, fast denna gång till Brownie!!

Lektionen var iaf asnajs! Vi red volter, öppnor, slutor, skänkelvikning, skritt-galopp, öka och minska volten och massa mer.
Brownie va så sjuuuuuuukt fin!! Han gick asbra och gjorde grymma skänkelvikningar, öppnor, slutor mm. I galoppfattningarna va han skitduktig, han svarade direkt in i galopp och var sååå fin. Han lyssnade på spöt och bockade inte en enda gång under hela lektionen. I slutet gjorde han superfina ökningar också och allt va så jävla bra! Allt satt verkligen! SKITDUKTIG va han och jag hoppas verkligen jag får fortsätta med honom!
/Carro

Här är ngra bilder från dagen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback