Hoppspecialen

Idag blev det lite annorlunda på hoppspecialen för alla utom 1 i våran grupp fick hoppa på hästspecialen istället, alltså hoppspecial på storhäst.

Jag hade iaf Tip Top och hela lektionen tycker jag gick bra! Han hoppade skitfint men var ganska taggad. Han lixom tuffade på och han är ju så jäkla stark så då var det lite svårt att ta tillbaka honom ibland men förövrigt hoppade han skitfint och jätteduktig.
Vi hoppade en bana och lite andra linjer och de va en ganska kul lektion tycker jag. Allt flöt på och vi hann hoppa rätt många gånger trots att vi va 8 st i gruppen.

Jag laddar upp videos i annat inlägg också! Via videofyme dåra
/Carro

Här är bilder från idag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback