Hoppspecial

Idag red jag igen i hoppspecialen och jag hade Twist som inte var helt oväntat, hahah.
Vi hoppade en bana med några linjer med kombination och lite annat.

Hon var egentligen rätt trasslig idag. Hon har nog de sämsta dagarna hittils nu, är inne i en skitdålig period typ...
Hon bara drar i galoppen och tar man tillbaka henne bara kastar hon upp huvudet och studsar. Svårt att förstå om man inte ridit henne.. Sen galopperar hon ju så studsigt och typ snett. Hon galopperar lixom på dubbla spår och ka inte hålla sig rak i galoppen, och samma där tar jag i henne eller trycker med skänkeln börjar hon trassla.

Hon hoppade iaf allt men var lite stark och springig. Tycker egentligen inte att det går bra med henne nu men man får lixom nöja sig lite iallafall när hon hoppar och inte bara brakar in i alla hinder, bara det måste man ju jobba med att hjälpa henne till alla hinder och allt..

Laddar upp en film sen från hoppningen, men här iaf bilder från idag. Hahah obs jag ser jättelång ut på bilderna.

/Carro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback