Dagen

Hela dagen har jag varit på Veda och varit funktionär på Majhoppet.
På morgonen var jag och Jennie insläpp till banan och vi såg att många hästar hade snubblat till lite där inne. De va lite dåligt underlag idag och precis när jag skulle släppa in Jojjo i ridhuset så snubblade en häst så stort att ryttaren flög av och gjorde sig illa. Tävlingen blev försenad då när det behövde komma ambulans.

Efter olyckan bestämde de att flytta ut tävlingen utomhus så vi byggde undan banan och bar ut allt till utebanan så vi bytte plats på framhoppningen och banan. Det var längst ut i ridhuset som de va halt så framhoppningen blev som i mitten av ridhuset.

Sen hela dagen har jag bara jobbat och jag åkte hem vid 6..
/Carro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback