RSC Dressyr

Idag vare Ridskolecup i dressyr på Veda. Jag red på fina Ludde och det var även tävlingsdebut för mig på honom då! ;)

På framridningen var han SKITFIN! Jätteframåt och superbra!
Inne på banan dock skyggade han först lite för domaren och sen blev han seg och blev lite lång i formen men han gick ändå igenom programet bra och fick väldigt bra poäng på alla ökningar.

Eftersom jag behövde åka tidigare fick jag reda på mitt resultat före de andra. Jag red på 63% någonting och var först delad etta men sen räknar man då på det allmänna intrycket och då blev jag 2:a så fick en blå rosett. Jag är ganska nöjd ändå!

Här är massa bilder från idag som snälla Lisa fotat!
/Carro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback