Dagen

Åkte vid halv 1 till Bonzai. Mockade, packade hö, fyllde på hans hönät och gjorde kraft ganska snabbt, sen tog jag in han som självklart stog längst in i hagen när det va snöstorm och jätteblåsigt och jag stod och ropade på han för orkade inte gå hela vägen och han stod och tittade på mig med öronen framåt men han kom inte.. Han tog typ två steg men då tog en av hans hagkompisar i hans täcke med tänderna och då tittade han på honom/henne och sen stannade han -.- hahahahhaha

Sen red vi dressyr i ridhuset i ca 50 min och det gick rätt bra! Han va jättemjuk, lite stark men idag va galoppen skitbra!
Efter allt och när vi va klara åkte vi hem till Hanna en snabbis och sen till Veda igen och red hoppspecial. Skriver om det imorgon.
/Carro




Kommentarer
Caroline

Vem är Bonzie egentligen? :)<3

2013-03-02 @ 09:05:30 | http://wingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback