Veckan

Hej!
Igår var vi ju då på Grönan med stallet, det var as kul och jag vann faktiskt 5-kampen!
Den här veckan har jag typ ingen koll på vad som händer, eller jag vet ju vissa saker men det kommer bli så sjukt stressigt. På söndag åker jag till Tokyo, fatta... borta i 42 dagar helt sjukt. Så måste, handla, packa, fixa visum och sen massa. I morgon ska jag och pappa till japanska ambasaden! Sen på fredag har jag skolavslutning, ska hinna träffa alla vänner innan jag åker och jaa, måste ta dagarna som dem kommer! 
 
idag hade vi typ en lektion och sen åkte jag, sara, sandra och alma till hägernäs badet, vi hade med oss käk och så, det är sååååå varmt men super najs! Nu i kväll ska vi troligtvis in till grönan också och kolla konsert, om det inte regnar.... jätte konstigt väder idag!
 
Men imorgon är det iaf ridning, hade trocadero förra gången så vi får se om jag får honom igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback