SOMMARLOV

Idag hade vi skolavslutning och nu har vi 10 veckors långt SOMMARLOV! Åkte direkt hem till pappa efter och somnade i typ 2 timmar.. Vaknade sen och nu har jag fixat till designen som ni kanske ser...
Lisa är ju i Tokyo så jag har bloggen lite halvt för mig själv i typ 5 veckor framåt.. Så ska försöka hålla igång den så mycket som möjligt!
 
Imorgon är det terminsavslutning på Veda och då är vi i Usek med och anordnar och fixar så jag åker upp till 11 och sen börjar det 12.
 
Lite saker jag ska göra i sommar typ..
* Gå moppekurs och förhoppningsvis/förmodligen ta körkort
* Dressyrkurs på Veda v. 26
* Segla
* Flytta
 
Sen blir det ju alltid mer.. Man är med kompisar, sover borta någon gång, åker lite överallt och aa... Men det blir nog ett ganska najs lov ändå tror jag!
Ska göra lite bra inlägg snart... hehe har blivit lite tråkiga inlägg på sistonde men det kommer bättre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback