Ridningen igår

Igår var det sista lektionen på ridningen för den här terminen. Vi red dressyr på utebanan för Magnus och jag fick Brownie.

Vi red allt möjligt typ.. Skänkelvikningar, volter, framdelsvändningar, bakdelsvändningar, skritt-galopp, galopp-skritt.
Det var ganska varmt ute så Brownie var lite trött men han lyssnade för spöt utan att bocka och han gick väldigt bra ändå! Han gjorde grymma skänkelvikningar och han är jätteduktig på galoppfattningarna. Jag tycker hela lektionen gick bra, han var ju duktig och bockade ingenting, det var kul att rida honom igen och aa, är nöjd iaf.

Nu är nästa gång jag ska rida typ v.26.. Det är inga fler lektioner och inga fler tävlingar så nu börjar det ju gå mot sitt slut typ...
/Carro




Kommentarer
Caroline

Du får komma och rida med mig nån gång :D

Svar: Åh jaaa!! Jättegärna :D :D :D
ponnyboken.blogg.se

2013-06-12 @ 21:50:07 | http://wingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback