Ridningen igår!

Hej!
Igår red vi ju då som sagt ut i sommarhagen och jag hade Trocadero!

Först var jag inte alls taggad på att rida ut men det var verkligen super mysigt!
Troca var faktiskt väldigt lugn! Trodde han skulle vara mycket mer taggad, spec när vi hoppade muren, var beredd på att han skulle skena iväg efter men han var jätte lugn efter! Det var så kul att få hoppa honom igen eftersom jag inte har gjort de på hur länge som helst! Dressyr delen gick sådär, kan gå så mycket bättre men fick ändå till det där suget! Han var även super lugn i galoppen när vi jobbade självständigt så jag är ändå nöjd!

Här är två bilder från igår! Sen såg ni ju på videon när vi hoppar, jag och troca är de som hoppar sist!
/Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback