Söndag

Idag har jag bara varit hemma, typ kollat på 10000 filmer på datan och bara degat..
Imorgon ska jag hem till Hedda. Sen åker vi till Torsholma. Vi ska knoppa, linda och fixa Kiwi och Bonzai skitfina, ta massa bilder och sen rida dem. Det här blir nog sista gången jag sitter på Bonzie. SISTA gången. Svårt att föreställa mig det nu att det blir sista gången jag rider honom men när han väl har åkt kommer man känna det.. Kommer faktiskt sakna honom.. Fina fina fina Bonzie.. Tror vi först rider och tar dressyr bilder och sen kanske vi rider ut en liten stund.. Får se..
Efter stallet åker vi hem till Hedda och sover där.
/Carro




Kommentarer
Olivia

Varför ska du inte få rida han något mer?

Svar: För att han ska åka till sin ägares dotter i Örebro, Bonzie var ju bara deras foderhäst i 2 år så han ska lämnas tillbaka nu.
ponnyboken.blogg.se

2013-07-21 @ 22:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback