Så sjukt mycket...

Kom på att jag har nästan ingen tid över faktiskt. När det inte är något lov eller så så rider jag 2 dagar i veckan, har teori varannan vecka, är ordförande i usek där det alltid är massa att planera, ska nu börja helgjobba och samtidigt som allt detta är det tävlingar nästan varje vecka när säsongen börjar. Jobbigast är nog usek där vi kommer ha 2 aktiviteter i månaden framöver nu.. Allt ska planeras och fixas och handlas och allt. Samtidigt som det kan vara sjukt jobbigt så tycker jag det är superkul och det är såklart därför jag gör det!
/Carro




Kommentarer
Anonym

Omg hur orkar du med allt?? :O

2013-07-26 @ 23:40:48
Sofieeee

Tycker du verkar sjukt duktig och drivande! :)

2013-07-26 @ 23:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback