Måndag

Hej! Sorry för dålig uppdatering men har ingenting att skriva typ...
Idag har jag varit med en kompis och sen fortsatt att rensa och packa mitt rum inför flytten. Tar sjukt mycket tid och slänger så jäkla mycket saker nu..
Imorgon om det är bra väder kanske jag och lisa åker ut till veda och hänger där. Drar ut till sommarhagen och bara chillar i stallet typ. Tar nog massa bilder vi nog lägger upp isåfall.
Har inte så mycket att säga, så hejdå..
 
-idag är det exakt 2 veckor kvar tills jag flyttar-
finaste bonzie som idag åkte till sin nya/gamla ägare..



Kommentarer
Anonym

När kommer hästarna in från sommarhagen? Vilka är det som rider dem tillbaka?

Svar: Jag vet inte när hästarna tas in. De som ska rida in dem brukar få ett sms eller liknande. Alla är alltså inte med och tar in. Om det kommer 70 pers så får alla in rida lixom för att vi inte har 70 hästar. Därför får man sms om man ska vara med.
ponnyboken.blogg.se

2013-07-30 @ 09:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback