Lördag

Hej! Haha, vaknade halv 1 idag.. Upp och gick ut med hunden och åt frukostlunch typ.. Det var skiiiiiitvarmt ute och sol över hela altanen så jag tänkte gå ut och sola... Låg där i 30 min och sen gav jag upp då jag höll på att  drunka i svett typ.. HAHAHAH nej men jävlar va varmt det blev. Brändes över hela och jag orkade inte heller så gick in och la mig i sängen.. Så standard.
 
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. På måndag åker vi iaf ut med båten och jag kommer hem på fredag. Då vet jag iaf att vi ska på middag på kvällen och sen gör jag mitt moppeprov den 17:e. Håll alla tummar på hela jordklotet att jag klarar det för annars kommer jag typ bryta ihop.. Vill bara ha det där jäkla körkortet och sen är allt klart.
 
Fick även en kommentar; "Vart är Lisa???"
Om det är någon mer som missat det så är Lisa i Japan nu och jobbar som modell i 6 veckor. Hon skriver om hela japanresan typ i sin egna blogg- www.cagetown.blogspot.com så om ni vill läsa om det är det bara att göra! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback