Jag lever

Har fortfarande INGENTING att blogga om så inte så lätt att uppdatera direkt..
Igår var jag och mamma först i Täby centrum en jättesnabbis, mamma skulle röntga sin höft typ och jag var inne på Cubus sålänge och köpte lite saker.
Sen åkte vi hem och mamma åkte vidare med elvis till veterinären för att ta blodprov igen. Sålänge fixade jag och uffe med min moppe som inte ville starta. Vi satte även på andra backspegeln och så och sen när den var klar åkte jag lite ;)

Sen kom mamma hem och då åkte vi till Täby C igen.. Vi köpte ett par skor jag ska ha imorgon när vi ska på bröllop. Sen köpte vi bara lite random grejs och sen åkte vi hem. Var egentligen tänkt vi skulle förbi Vallentuna och hämta ut mitt körkort som kommit men vi hann inte så vi gör nog det idag istället.

På kvällen tog jag moppen till Lisa och som en liten överraskning var jag där på middag. Hah Lisa visste inget utan jag och hennes mamma hade planerat det lite i smyg typ.. Haha. Var skitkul att se henne igen och vi hade jättemysigt hela kvällen.
/Carro

-funkar ej att ladda upp bild-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback