Dagen

Idag var jag i stallet vid 11. Vi var ett gäng som plockade undan i stallet och jag, hanna och jennie tvättade massa saker nere vid tvättstugan, skydd, sadelgjordar, borstar, schabrak osv. Sen grillade vi korv och åt lite och sist red vi ut hästarna till sommarbetet. Blev 3 rundor, var med på 2 första, sen behövde jag åka hem. Första rundan skrittade jag Twist och det var första gången barbacka på henne! Andra gången hade jag Maestro och nej jag kunde inte komma upp utan pall... Hahahah han är så jävla stor...

Vägen hem tog typ 1 h. Fick skjuts av hanna till ormsta, sen promenerade jag hem och det tog 100 år... Men kom iaf hem. Imorgon ska jag vara hemma och typ chilla och på eftermiddagen ta tåget till centrum och hitta en klänning till bröllop om typ 3 veckor..
/Carro




Kommentarer
Anonym

Fick alla vara med och rida hästarna till hagen? eller var det bara ni?

Svar: Nej vi var ett gäng som skulle göra det. Alla kan inte vara med
ponnyboken.blogg.se

2013-07-02 @ 16:41:13
Anonym

Vilka var det som red hästarna dit? Bara dem som jobbar i stallet?

Svar: Vi var ett gäng som nästan alla jobbar på Veda eller gör saker för klubben.
ponnyboken.blogg.se

2013-07-03 @ 21:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback