30 random saker

1. Jag är typ inte rädd för något djur som är av de större typerna, typ fågel och uppåt (haha). Bara typ getingar och sånt hatar jag...

2. Jag har inte ramlat av på över ett år

3. Jag älskar att tävla

4. Jag har ett jättestort huvud så kan typ inte låna någons ridhjälm någon gång.. Hahah

5. Jag är 175 cm lång (!!)

6. Jag är asstark när jag väl måste ta i (faktiskt)

7. Jag är jättesnål med mina pengar, handlar typ aldrig.

8. Jag flyttar om 29 dagar

9. Mitt person bästa och sämsta i dressyr är 70,56% och 50%

10. Jag tycker ponnycupen är skitkul!

11. Jag har läskigt bra minne (för allt utom skolan och sånt). Kommer ihåg resultat ordning på tävlingar för flera år sedan.

12. Jag hatar när jag vet att jag har rätt och någon annan säger att jag har fel och säger något den tror är rätt.

13. Jag har placerat mig 3 år i rad i RSC finalen trots att det ibland gått dåligt i "grundomgångarna".

14. Jag har gått omkull med häst en enda gång och den gången var på en hopptävling

15. Jag tappar bort mina saker hela tiden, typ nycklar bla..

16. Den ponny på Veda med bästa knoppmanen är helt klart Ludde!!!

17. Jag hatar att knoppa Twists man

18. Jag är ganska bra på att knoppa ändå men när det blir fula knoppar och hästens man är för tjock/kort/lång/smal blir jag skitarg, hahahha

19. Jag är skittaggad på att tävla igen

20. Det finns 1 enda ponny på veda som inte ridit på över 4 år och det är Bamyl

21. Jag har så tjockt hår att jag knappt kan göra en donut till tävling!

22. Jag har lärt mig skitmycket på att rida Twist så mycket

23. Jag hatar att fixa inför julshowen men tycker det är kul när vi väl är igång

24. Jag har aldrig ridit fel i ett dressyrprogram

25. Jag kan ordningen top 4 på vilka ponnys jag red först på Veda, hahah först Moa, sen Colleen, sen Lili och sen Yrsa, sen kommer jag inte ihåg mer..

26. Jag är inte rädd för att hoppa

27. Jag är typ aldrig nervös för att rida en häst jag aldrig ridit. Var det förut...

28. På alla mina ponnycupmatcher den här säsongen utom 1 red jag en häst som antingen var skimmel eller skäck.

29. På alla mina hoppmatcher i ponnycupens någonsin har jag endast 1 gång fått fel.

30. På min första ponnycupsmatch i hoppning trodde jag det var på tid så jag red skitfort xD HAHAH fail

/Carro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback